Netradiční vyučování 1
Netradiční vyučování v 5. C
Jak bylo ve škole?
Téměř každodenní otázka, kterou položíme našim dětem a na kterou nám odpoví, že,,dobrý"
nebo,, jako vždycky" či,,nic".
Milí rodiče,
pojďte nahlédnout do našich tříd v době výuky a prohlédnout si moderní, NE-TRADIČNÍ styl učení.
Pokud si dítě něco prožije, zažije, lépe si to zapamatuje. Nejlépe všemi smysly, protože každý máme odlišný druh paměti - sluchovou, zrakovou, hmatovou, pohybovou, čichovou.
Říká se, co slyším, si zapamatuji z 10%, co vidím z 15%, o čem diskutuji ze 40%, ale co zažiji, nebo udělám z 80%.
Proto propojujeme výuku s praktickými zkušenostmi žáků. Učíme se vzájemně si pomáhat, spolupracovat ve skupině, tolerovat se.
Vrstevnické učení - kdy se žáci učí od sebe navzájem a v učení se podporují a obohacují.
Dnes jsme ve třídě 5.C při hodině geometrie. S pomocí magnetické stavebnice, děti sestavují zadané úkoly a zábavnou formou se učí sestrojit trojúhelníky, či jiné geometrické útvary a to i ve 3D.