Netradiční vyučování 1

Netradiční vyučování v 5. C

Jak bylo ve škole?

Téměř každodenní otázka, kterou položíme našim dětem a na kterou nám odpoví, že,,dobrý"

nebo,, jako vždycky" či,,nic".

Milí rodiče,

pojďte nahlédnout do našich tříd v době výuky a prohlédnout si moderní, NE-TRADIČNÍ styl učení.

Pokud si dítě něco prožije, zažije, lépe si to zapamatuje. Nejlépe všemi smysly, protože každý máme odlišný druh paměti - sluchovou, zrakovou, hmatovou, pohybovou, čichovou.

Říká se, co slyším, si zapamatuji z 10%, co vidím z 15%, o čem diskutuji ze 40%, ale co zažiji, nebo udělám z 80%.

Proto propojujeme výuku s praktickými zkušenostmi žáků. Učíme se vzájemně si pomáhat, spolupracovat ve skupině, tolerovat se.

Vrstevnické učení - kdy se žáci učí od sebe navzájem a v učení se podporují a obohacují.

Dnes jsme ve třídě 5.C při hodině geometrie. S pomocí magnetické stavebnice, děti sestavují zadané úkoly a zábavnou formou se učí sestrojit trojúhelníky, či jiné geometrické útvary a to i ve 3D.


Fotogalerie

Rychlé odkazy